2 Opdracht

Nu ik mij heb voorgesteld wil ik jullie graag vertellen hoe we deze geheime hulpoperatie in z'n werk laten gaan.

Jullie werken per twee en op die manier kunnen jullie samen informatie opzoeken. Alleen werken vond ik vroeger zelf niet zo plezant. Samen met mijn goede vriend Roeldini heb ik een vragenlijst opgesteld om jullie op gang te zetten.
Ook zijn er enkele opdrachten aan verbonden, maar die lezen jullie straks wel bij verwerking.

Aan de linkerkant van het scherm kunnen jullie steeds gemakkelijk naar de verschillende labels. Daar kunnen jullie terecht als je eveniets vergeten bent, zo kunnen jullie controleren of jullie goed bezig zijn.

Natuurlijk laten we jullie niet aan jullie lot over.
Tovenaar Roeldini en ik hebben, zoals we al gezegd hebben, ook al wat opzoekingswerk verricht. De locaties waar we al een beetje gevonden hebben kunnen jullie ook gebruiken om de vragen op te lossen en de opdrachten tot een goed einde te brengen.
Deze links zijn te vinden bij informatiebronnen.


Jullie gaan in tweetallen informatie opzoeken over ‘de Gouden Eeuw’. Bij de verwerking vinden jullie 8 vragen en 3 opdrachten die jullie helpen om onze ministers van dienst te zijn! Júllie zijn de super speurneuzen, dus aan jullie de taak om deze webkwestie tot een goed einde te brengen!

Werk het menu aan de linkerkant van je scherm van boven naar beneden af.

Bij ‘Informatiebronnen’ vind je andere websites waar veel informatie te vinden is. En wie weet… misschien wel dé antwoorden op de vragen en opdrachten.


Zorg dat jullie goed samenwerken. Laat zien welk duo het beste speurwerk verricht.

Vergeet ook niet dat jullie een beoordeling krijgen voor jullie geheime opdracht.
De zaken waaraan jullie moeten voldoen om tot een goede beoordeling te komen kun je vinden onder de titel: "Beoordeling"

Dan wil ik jullie het allerbeste toewensen!

Getekend,

Leopold I